Islamic Widget

Tuesday, September 13, 2011

::Hari2 yang sibuk sudaa bermula::


Assalamualaikum....

Hai semua...camane kawan2 semua..mesti sibuk kan sebab dah mulaa class. hari ni dah masuk hari kedua fatihah mula class..Agak sibuk dan terasa sedikit stress.. sebab class kul 8..haha.xsuka class pagi2.. Tambah lagi demam datang balik..n tekak ni pun dah mula bleeding balik.huhu..Tapi xkuat sngt.. Fatihah x bagitaupun mak sebab takut dy risau.. Nak telan makann keras2 skg memang agak sakit lah..huhu..Harap2 pasnie sembuh lah slow2.bukan aper..xbest p class sakit2 nie...xlarat nak kejar bus..jalan jauh2 p class.. Sebab tuu kaalu korang tegur saya n saya layan gtu2 jer or tak cakap banyak sorry lah eah..bukan aper..tekak nii sakit...nak ckap kuat2 pun n banyak2 pun ngilu jer..

Tapi ptg tadi alhamdulillah..sebab dah rase ok cikit..n kat class wacana tadi dah dapat gelak2 gn kawan2..hehe. Errmm..haa..lupa nak citer.. sem nii dapat housemate baru..hehe. still satu rumah gn iza..my rumet sem lepas..tapi kiter org xsatu bilik.. sajer tukar2..kih2! Fatihah rumet dgn ain..student ERT.. IZa duk bilik depan jerr,,,tetap satu rumah..Housemate rasenyer ok sem ni..semua Melayu..happening jer diorang, even kiter org sem lain2 n kos lain2..hehehe

Haa..lagi satuu citer,,tadi terjumpa gulfren MR hazwan uTP.. Dy Baru masuk blaja kat UPSI. ermm..tak sempat nak tegur..kawan2 saya cakap semua saya giler... Tapi erm..saya rasa nak kawan dgn dy.. Tak kesah lah saya penah ader aper2 dgn Mr Hazwan utp tu dulu2.. Dah xder jodoh kan. Rase nyer lepas tgk Linie tuu dah tak rase aper2..Redha jer..Lagi pun dy baik. Berjurus dari saya.. Sesuai laa gn MrHzwan UtP tuu.. Len kali lah saya mau jumpa dy u beramah mesra.. kalau dy org jemput bagi kad kawin pun sy pergi dgn hati yng tenang..hehe.Tak tau lah naper gn saya nii..tapi saya mmg jenis lembut hati..mudah maaafkan org..ngeh3!

ok..nanti ciksitiwantembam sambung citer len kali ok..nak sambung tgk korea lah.. nak bagi happy cikit..hehe. suka tgk korea...dapat gelak2=) terlupa kejap sakit bile duk gelak2..ok..papai u alls.moga semuanyer sehat2 dan bahagia selalu=)

4 comments: