Islamic Widget

Friday, July 9, 2010

kehidupan di uitm kedah..

hem...i was in uitm kedah right now,futher my degree in admin science course.huhu...it's really hard to adapt myself with the envronment here.emm..nape tbe2 use bi plop ni..huhu.mb sb ak rndu kat Tesl lg kot.agk susah ye nak myesuaikan diri dgn kos admin science ni..xpenah tpikir pun akn std bnde2 ni..bnda yg pling xbleh trime,kna blaja admath n account..huhu.i don't hv any basic in account.lam class xdpt focus pun..ape yg lecturer cakap mcm xmasuk pun. i think my soul is not here although my body is here.i really hope my plan b bjaye..ingat nk apply u skali ag u dcember intake.n of course uitm is out of my list.tp sblm smue itu tjadi ak kna struggle dulu kat cnie u 1 sem..tpakse la mghadap admath,law,n account yg buat kepala ak putus fius ni..

1 comment: