Islamic Widget

Monday, December 12, 2011

:: I'm Bleeding Hard Inside ::

Urmm...Hari ni saya tewas lagi..Jatuh rebah xbermaya....Air mata dah tak tertahan.. hanya biarkan jer mata ni beranak sungai..Ya Allah..ampunilah dosaku kerana menangis kerana seorang adam...Ya Allah..hambamu tidak kuat pada hari ini...benteng kekuatan yang dibina roboh jua. Terasa sangat berat ujian yang menimpa.. Hati rasa pedih teramat.. Petang yang indah saya ketika berbual di chatbox dgn miss A...dy memberitahu ayat berikut..

''Maafkan saya,..H....suka saya" "Situasi kami sama"
" Saya rasa dia ikhlas tunggu saya.. Kami dah lama berkawan.
"Doakan kami yer"

Air mata mengalir tak tertahan... oh,patutlah cepat hati si H berubah...walau sudah 3 tahun berkawan. Patutlah dy tidak dapat terima kata2 maaf saya dulu..dah ada tempat mengadu masalah.. benarlah orang tua berkata..Hati manusia disaat terluka jika ada yang datang menghulurkn tangan akan mudah disambut olehnya dek kerana hati yang sedang sakit. Lalu cepat2 aku ambil naskah tafsir Al-Quran dan membaca bait2 love letters dariNya tersedu sedan. Walau bacaan sekali sekala terhenti dgn esakan..

To MR H UTP ===> Saya doakan yang terbaik untuk awak dan Miss A..
U dont deserve me.. Terima kasih jugak sebab dgn kekecewaan ini buat saya lebih kuat dan ditunjukkan jalan olehNya..

To Miss A ===> Saya tahu awak baik..terima kasih jugak mampu berterus terang.. Jgn pedulikan saya. Go on dgn hal anda berdua.. Ya..sangat cantik caturanNya..kita berada di bumi UPSI yang sama.. Mula berkawan rapat.. Saling saja berkongsi ilmu agama. Jangan risau..saya tidak ada pun perasaan benci apatah lagi marah malah senang berkawan dengan kamu.. Moga kita dapat sentiasa tersenyum ketika bertemu=)

2 comments: