Islamic Widget

Saturday, December 31, 2011

::Selamat Tinggal 2011, Ahlan wasahlan 2012::



Assalamualaikum...para sahabat2..=)

Hari ni last day untuk tahun 2011..tika ni Fatihah sedang di minggu std week..hehe, std nyer masih suam2 kuku..kena push lagilah nampaknya. Kerajinan tuu agak kurang cikit akhir sem nii..nak buat camaaner erk??? urmm..k lah.. nak conteng2 pasal tahun baru ni jer. See,,cepatnyer masa berlalu..2011 dah nak tinggalkan kita berapa jam, mimit dan saat lagi...Then, 2012 bakal menjelma...hehehe...Maka dengan ini bertambahla umur kiter satu angka lagii...21 daa...serunuk gak bile pikir sebab rasa daa besaa cikit..Tapi bila pikiq final exam yg tak lepas2 ag nie...Zasss...serunuk tuu terus hilang diragut...hoho!

Ok..flashback balik apa yg dah berlaku dalam hidup saya sepanjang 2011 nii. Hurm..banyak pahit dan manisnya...even rasa cam banyak pahit jaa..hehehe. 2011...banyak bagi pengalaman n mematangkan diri..2011..Kehilangan anggota keluarga buat kali ke-3. Menjadikan number of siblings decrease to 5 now. Hurm..May Allah bless them..Al Fatihah.. 2011...Urmm..juga kehilangan si dia yang merupakan sahabat, penyokong dan penasihat selama 3 tahun..Hanya mampu melihat si dia pergi kepada orang lain dengan senyuman dibibir...=) 2011 juga tercipta satu pengalaman ditipu hidup2 oleh seorang insan..Urmm..tak pernah ditipu sedemikian dalam hidup nii.. Aper pun terima kasih Coz bagi saya pengalaman to be more aware and careful dgn kaum adam.
2011 juga mengajar saya bersikap tabah dan redha...menerima apa yang berlaku dengan senyuman. 2011 juga mendapat sakit yang teruk kat rumah sampai bleeding2 segala bagai.. Alhamdulillah..berkat jagaan dan doa ibu..dan nasihat doktor dapat sembuh=)

Namun, 2011 juga tercipta kenangan2 manis.. Sudah semestinya waktu bersama kawan2 terchenta..bersama meow2 dirumah. Berkongsi suka dan duka.Melancong bersama kakak terchenta...
So, selamat tinggal 2011...selamat tinggal kenangan2 yang harus ditinggalkan.Ahlan wasahlan 2012.... Selamat menghadapi final exam. ^_^

No comments:

Post a Comment