Islamic Widget

Saturday, November 10, 2012

::Another one week break::

Assalamualaikum...Alhamdulillah..dapat cuti lagi seminggu..hihik^_^ sukenyer... Tapi minggu ni aku bercuti kat T.Malim jer lah..last week dah balik kan.Kalau balik lagi alahai..terbanglah lagi seratus.. huhu. Tapi kalau nak balik boleh jer kan..tengok junior...mak aih...berpusu-pusu balik angkat beg. Geng2 kat  kampung semua balik rasanya..huhu..sorry my dear geng tukul yer..Mid sem i dah lepas=(  Komitmen tugasan yang sangat full aku rasa sem ni..buat aku rasa tak enjoy sangat lah cuti ni. Cuma yang bestnya tak kena bangun awal2 p class (hehehe...i'm not a morning person=P). Kerja banyak sangat nak ciapakan.. Tambah dengan program bersama anak yatim yang aku kena handle untuk satu projek xsimen moral.  Bab yang nii aku suka sebab dapat keluar jumpa dengan masyarakat especially anak yatim..Ok, aku suka sangat kalau involve dengan kerja kebajikan ni..memang dari dulu lagi kalau dah berkerjaya...ada duit..nak sangat involve dengan rumah2 amal camnie. InsyaAllah..one fine day. So, sekarang kira as latihan laa buat aku..thanks to lecurer bagi kerja ni.  Tapi still setiap kerja tu ada cabarannya kan. Aku still tak dapat confirmation dari rumah anak yatim yang group kiter orang nak pergi tu.. hurm susah jugak bila nak handle benda ni dalam masa yang singkat. Toing3!! Fighting2!! You can do it.. Moga Allah permudahkan segalanya. aminn.

Then, sekarang aku tengah blurr kejap..rasanya tak kejap kot..dah satu hari aku stop tak buat aper2 kerja..heheh.Tengok movie memanjang..facebooking..scroll video dan artikel menarik. Malam ni rsanya aku dah kena stop buat kerja2 melalaikan tuu. (ha..tau pun lagha). But as normal human being aku rasa tak dapat lari dah dari release tension kejap tengok benda yang fun cikit^_^ Movie korea yang best. hehe. Bukan pergi berkepit couple kat luar or dedah aurat saner sini kan.  Kadang2 story or watak dalam movie tuu boleh bagi motivasi kat diri kita.  Dalam ape jua yang kita tengok of course ada baik dan ada buruk . So, kalau anda orang bijak bestari..cehh...hehe. maka cedoklah yang baik jer..apesal nak cedok kuah basi or ada semut yang konpem2 buat korang sakit perut kan^_^ Ha..pepatah dari mana lah ni, kuang3!!!

So, cuti ni InsyaAllah aku akan cover mane2 hutang entry yang belum selesai..hehe.  Selamat bercuti buat semua.Balik kg elok2..Mana yang tak balik selamat bercuti dengan tugasan anda di kolej.  Mana yang nak bertunang selamat bertunang, yang nak kahwin..selamat mendirikan rumah tangga=) Hope anda semua bergumbira walau dimana anda semua yer. Buat kawan Hindhu (i have non actually) Hepi Depavali... Teringin nak rasa laddu.hihi. Jangan lupa bagi maruku free . Wassalam...

No comments:

Post a Comment