Islamic Widget

Thursday, January 24, 2013

Puteri raja ^_^

Assalamualaikum...salam Jumaat yang penuh barakah buat semua=). Alhamdulillah masih panjang umur hari ini. Ok, back to story..hari ini aku jadi puteri raja.toing3!  kenapa yer? Sebab tak perlu masak..hahaha. amboih..seronok yer tak kena masak hari ni. Al kesahnya..aku yang kononnya letih semalam  lepas majlis makan-makan  tuuu..terus tak lena tido lepas menghadap drama korea..wink3! Pastuu apa lagi..tido lewat maka..bangun pun lewat...ceh macam takbiase jerr Fatihah..bangun lewat cuti2 ni kan..kih3! (alahai..kalau makmentua baca entry nii aduss jatuh saham)  Maka bangun2 tadi, mandi, and then turun dapur..eh2, banyaknya makanan....yeay! nasi dagang semalam ada lagi cikit..mak kukus balik. eh, ada lagi...abang aku masak spagehtti meat ball laaa... 
( dalam hati..hurm..i wonder the taste) lagii....aku turun dapur bawah...eh, kak yuni aku masak apa tuu..ikan patin masak tempoyak! awesome! semalam ada orang bagi ikan patin free..AAAAAAAaaaaaaaa....i like! semua makanan sedap2..hehehehe. eh, lupa..lets say Alhamdulillah.... murah rezeki hari ini. ^_^ spaghetti dah habis sepinggan.. not bad abang aku masak..bolehlaa skor 3 bintang. ikan patin masak tempoyak.. hurm..jap2 lagi..dah lama tak masak benda alah nii..faveret someone...dulu aku belajar masak ikan patin tempoyak nii sebab ada orang suka makan..ok, its the past that we need to forget right? tapi aku memang tak ada hati nak masak ikan patin nii lagi..ok, aku rasa aku quit terus masak ikan patin nii.. Hurm, tak ada masalah rasanya sebab  family aku tak makan ikan patin except anak2 saudara aku jer. Well..leave out the ikan patin issue..ape pun, today aku memang jadi puteri raja  lah  kejap..hahaha sebab tak kena masak. Syukur atas nikmat kurniaan Mu Ya Allah.. makin bam bam laa ciksitiwantembam nii..huhu! wassalam.

1 comment: