Islamic Widget

Wednesday, January 23, 2013

Tergolek =(

Assalamualaikum... Hai, kawan-kawan..catatan semasa  tuan tanah is  not feeling well n not in a good mood at all today. Rasa semua tak kena..n nak marah jer.. Kenape tak sihat? Ok, tanggal 22 Januari kira-kira pukul 1.00 pagi aku tergolek jatuh tangga kat rumah=( Ok, rumah aku ada 11 anak tangga! Kononya nak turun minum air, taknak pasang lampu sebab mum tido kat luar..takut terganggu tidur  kalau switch on lampu. Maka berbekalkan cahaya hp, aku turun tangga. Tak sempat cecah anak tangga terakhir, ntah camane kaki aku silap pijak nak tangga..n then...krekk..seliuh..dbummm... ok..buah nangka jatuh! huhu...N then,, its hurt....T_T hanya orang yang pernah terseliuh tahu camaner rase nya kaki tuu kan^_^ huhu..kat situ jugak aku nanges.. tapi pastu time kakak aku turun datang tengok..aku ketawa (cover) Ok, aku jenis yang tak suka tunjuk sakit depan family..kalau sakit biarlah aku sorang2 jer yang tanggung..tunjuk sehat jer depan family. wink2!   Lepas urut2 cikit aku bolehlaa jalan terhenjut-henjut seret kaki. Malam tuu..hurmp..memang tak boleh tido la jawabnyer..berdenyut2..Nak2 cuaca sejuk. Ape pun aku cover jerr depan family kat umah..buat dek jer sakit tuu..jalan buat2 boleh jer. huhu. Dalam masa sehari tuu aku main urut2 sendiri jer..n then sampai hari ni alhamdulillah..kaki aku dah ok..cuma still la sakit cikit2.. tak boleh laa nak lasak sangat..aku urut dgn minyak panas jer malam2.  Tapi satu lagi kesahnya... lepas aku bangun pagi tadi tiba2 jari manis  belah kanan nii sakit.. =( i dont have any idea..camaner leh sakit.  Nak gerak2 pun sakit.  Sekarang pun still sakit..aish..macam2 kan.huhu.. asal cuti sem jer..balik umah mesti sakit.. Apepun, setakat sakit cikit camnie..aku dapat bertahan..ujian Allah..kita kena tempuhi kan. sakit tuu kifarat dosa kan=)  Salam maulidurasul buat semua... aku dah kean turun bawah tolong mak buat nasi dagang.wassalam=)

No comments:

Post a Comment