Islamic Widget

Sunday, December 2, 2012

Fenim2 durian crepe ~_~

Assalamualaikum...... Catatan ringkas malam ini ===========>

Kepala tuan tanah sudaa fenim2 yaa n mencucuk2  dek bahana memakan durian crepe. Fenomena durian crepe kat fb menyebabkan aku terliur jugak nak rasa. Ok,diakui manusia  zaman sekarang makin kreatif mencipta makanan pelik-pelik. Tapi peminat durian crepe  ni ramai..Semua kawan2 aku makan cakap sedap jerr.. ciap nak order banyak lagi next week. BUT! WHY? PORQUE? BAKPO? huuuuuuuuuuuu..aku sorang jaa makan rasa loya nak seriussly xsedap..rasa cream dy tuu melekat jee kat anak tekak ni.Setengah jam lepass tuuu kepala aku start dah pening ..rasa cam durian tuu bau kuat sangat.huhu.. 
So, 3 kemungkinan yang aku fikirlah:

Aku makan durian crepe tuu lewat dari diorang..dah tak fresh..crepe ni kena makan sejuk2 baru sedap (kata oranglah)
Aku tak tahan bau durian yang terlampau kuat ( tapi aku makan durian tau)
Aku nii cerewet sangat bab makanan ( certain2 laa^_^ ) 

Ok, sekian saja catatan ringkas malam ini sebelum tidur=) maaf dan ampun diminta buat peminat setia durian crepe..heeeeeeeeeeeee^_^ wassalam



No comments:

Post a Comment