Islamic Widget

Thursday, July 14, 2011

..gang TESL yg dirindui..

Hai..assalamualaikum.....bersua kembali dalam blogku terchenta..heheh. nii nak continue conteng2 lagi.tema masih sama yer.."kawan-kawan". this time nak citer cikit pasal gang tesl saya. hihihi..haaa...jgn xtau saya ni banyak gang. asal p blaja maner2 jer mesti form gang.hihi..serunukkkan. xderlah lonely. barulah hidup ni meriah. Alkesahnyer kami semua bertemu di UITM kuantan dan kami semua ni memang satu kepala lah jgk dulu even berlainan class time asasi. tp still tesl yg sama. tiap2 ptg we all akan dinner together kat bilik..malam pulak borak2 pasal hal semasa..pasal perkahwinan impian la..jejaka idaman laa..tips wanita n masak2 ler..macam2.haha..serunuk sangat2..i miss all those time with them like crazy!udah lamer enggak ketemu sih. yang saya paling kamceng sekali dengan nurhanani..nama fb dy hani hanani.hah,cari yer.. kalau col cik akak nii memang xpernah cukup credit. segala rahsia sy ader kat tangan dy. heheh.. memang we all selalu share hal feeling2 nii..dy jugaklah penasihat @ dr chenta sy..her words yg power tuu mmg makes me strong when sometimes i sad n down bcoz of somebody.n sngt2 interesting biler dgr citer2 dy with cik abg mesir dy tuu.. hehek. Then, enna, wani,zura,j..u alls are really great. karenah diorang semua yang pelik2 n luar alam tu..hahaa mmg saya rinduu..sngt. i;m always happy with u alls. wuuwuuwu..rindu nak buka pose samer gn korang.. rindu nak peluk2 korang...rindu nak sambut besday samer.. rindu nak pergi surau samer2..ok, dah! tachim..sobs3! Selain dari datin2 yang saya list nama td, datuk2 juga termasuk lam list.hehe..Datuk Asyraf zulikifli yang sentiasa montel nii mmg antara kaum adam yang kamceng dgn saya kat uitm. moment yg paling xleh lupa when he gives rose flower for us.(for girls la kan)huhu..dahla time tu hari last kat kuantan. He such a nice freind. Datuk lain ..Ridz. bdk Tesl jugak n 2 orang lagi kehadiran budak Law yg selalu menceriakn hidup saya. Hanif@ mecyo n mustahfa@ tapa. plan nak buat renion xpernah jadi yer..lau buat pun xsemua ader.Almaklumlah..uni lain2 kan. Miss u guys.. bawah nii saya sertakan..eh,kema jer ayat..hoho. Ok, saya include skali hepi moment dgn diorang ^_^







1 comment:

  1. aloh! rindu! cant wait for our reunion. ;)
    haahaha. kak nani mmg expert in giving opinion.

    ReplyDelete