Islamic Widget

Sunday, July 24, 2011

say no to love!

hai..i;m coming back.hoho! sekarang saya berada dirumah cik mun. malam ni last saya stay dekat cnie..sajer jer mai tenangkan perasaan kat rumah dy ni..sebab dekat dgn pantai irama yang indah permai ni..esok da nak chow daaaaah...kembali ker pasir mas terchenta.

ok,,say no to love! after semua benda yg berlaku dalam hidup saya semenjak dua menjak ni..saya cuba muhasabah diri balik.perkara-perkara yang melibatkan hati dan perasaan ni saya rasa amatlah kronik dan membuat hidup saya ni huru hara jer. i think thats enough for me. semua experience yang sy lalui rasenya dah cukupp untuk mengajar diri ini supaya be careful with all those guys outside. rasenya saya dah fobia to fall in love with someone. take care of your heart!kecian hati saya ni kan..asyik kena toreh jer..hehe..pastuu mula lah luka berdarah susah nak sembuh2.

So, fokus hidup sekarang adalah hidup saya sendiri.Nak perbetulkan mana yang dah xok..supaya jadi lebih baik n for sure lebih solehah. saya nak rebut n kejar cinta Allah yang pastinya membahagiakan. Then, i really hope that i'm strong enough to face whatever happens in my life in future.Fighting! =)

2 comments: