Islamic Widget

Saturday, July 2, 2011

Saya dan kehidupan saya

Assalamualaikum….cepatnya masa berlalu..sudah berada di bulan 7 nampaknya. bermakna sudah 2 bulan saya berada dirumah.cuti 4 bulan masih berbaki 2 bulan. Selepas ni bulan 8,pose dan raya..hehe..rasa seronokkan bila pikir pasal pose dan raya ni..hehe.banyak benda yang hendak saya coretkan di blog kesayangan saya ni..macam yg terlintas kat fikiran ni nak tulis..tp masa tak mengizinkan..ceh,macam lah saya ni sibuk sangatkan.haha..padahal makan tido jerk at umah.yerlah..rumah saya kan “dapat” acesss internet.hahaha..jarang2 jer dapat on9 semenjak saya sudah menterminate kan broadband celcom saya yang amatlah pantas dan cepat macam siput sedut tuu..bayar jer lebih..amat tak berbaloi yer adik2.sekali sekala jer saya on9 bila berjaya kidnapped BB abg saya.heheh. erm,.bulan 5 n 6 cepat jer rasa berlalu yer. Bulan 5 ramai tetamu datang umah.kawan2 upsi, sedara mara. Sajer diorang datang suka-suka. Bulan 6 erm..buat apa yer..haa..apa lagi berderat bersama geng tukul tersayang.hahaa…bak kata mak saya.. “habih sebutir p.mas n kota bharu nyo jejok ko sep dy”. Dari pagi keluar sampai lah malam. Makan mee celup pasir mas lah, shopping kb mall ah..haaa..tahun ni geng tukul upgrade cikit yer..dah berani p jauh..sampai pantai irama bachok n lata belatan kami jejak.heeheh. tp masuk bulan 7 ni dah mula terasa boring. Bulan ni memang saya akan spent time kat rumah sepenuhnya. Cari kerja pun takder..kawan2 pun,sobs2..dah xder kat rumah. Tihah dah selamat naik bas malam tadi kembali ker ump. Budak ni sorang sibuk betul dgn bengkel untuk program oreantasi kat ump. Jadi FC lah katakan..haha. Wane@ kunang akan kembali ker politeknik nyer sabtu depan coz cuti dy dah habes. Mecda biasalah student maktab mmg tak cuti kalau budak sekolah tak cuti. Mecna as usual bz dgn bzness timun. Tggallah bahirah dan saya dekat taman mekasar ni.
Aahh…..mahu buat paaa yer bulan nii..asyik tido..masak..makan..bercakap gn kucim.adoii.. bushan! Movie korea pun dah hbis tgk. Nak tgk balik cam xbest pulak. Erm.. rasenyer..nak baca2 buku agama lah..buleh membersihkan diri ni balik.dah banyak ni haha..daki2 dosa yang melekat.prepare untuk Ramadhan..sambil2 berkebun kat luar rumah, cabut2 rumput.. adeii.. Harap2 esok saya xbushan lagi..=)

No comments:

Post a Comment