Islamic Widget

Wednesday, September 19, 2012

Bonding UMP - UPSI

Assalamualaikum.... Hai my lovely readers^_^ ok..tipu...yang sebenarnya =(.. Waaa...cuaknye!  Tadi sebenarnya aku dah hampir ciap type entry ni..tapi ntah cmana tertekan delete.hoho..Redha jerlaa.. type sekali lagi ok. Hurm..Ok..lets begin..How are u my readers sekalian? Hopefully semua sehat2 and dirahmati Allah=) saat aku type entry ni..tak brape nak sehat cikit, Ntah naper rase sakit pinggang jap petang tadi lagi.. Heran jugak.. it supposedly not  period pain. Aperpun aku tahan jer.. sakit kan ujian Allah.. lagipun..cam da selalu sakit..aci terer je aku bab tahan2 sakit n..hehe^_^  Nanti2 lah kalau sakit lagi esok lusa aku p datim gn enche doctor kat clinic,kih3!  Teringat pulak ada satu lawak kat FB..orang zaman sekarang kalau sakit bukan cepat2 jumpa doktor..tapi cepat2 update status kat facebook.huhu! Betul per..at least kite xsakit sorang2..kawan2 tahu jugak kita sakit kan? hee..cam biasa buat jer kan Fatihah....hahaa.. Apepun kat blog ni..aku punyer sukalah kan nak spill segala benda yang aku rasa kan..Coz..blog is one of the way yang dapat comfort aku. Sometimes..kita pun xder masa nak spill gn kawan2 kan. At least aku xsakit jiwa sorang2..hahaa..Dapat jugak spill and mengarut kat cnie! hihi.

Ok..aku dah lari tajuk rasanya...heeeeeeee...urm..entry kali ni pasal bonding UMP n UPSI yang kiter orang buat Ahad lepas. Bestfreind  aku, Cik Tihah (nama kami same^_^ )  takder angin n ribut tiba2 called nak mai jalan UPSI sempena cuti  1Malaysia. So, kami jumpa kat KL..Aku n mecna p kl n jumpa tihah kat sane. Upsi- KL sangat dekat ok..heheh! agak awesome disitu.. Lepas jalan kat kl tihah ikut aku balik upsi n balik the next day. Aku rase this bonding event ni tersangat best laa!!! Sape xhepi dupi kan kawan baik datang tempat belajar. Ibarat if Yaya kat Aussie tu pergi melawat Johanna la  ni kat Aberdeen. Masti hepi bagai orang gilak si Jo tu kat Tanah Aberdeen kan.. heheh.   Macam tu laaa jugak aku  kat cnie. Tapi dalam masa yang singkat memang xsempat sangat nak spent time lama2. Nak bawak tihah p jalan2 UPSI pun xsempat.  Banyak spent time kat kl.. So, aku  tak nak citer banyak2..sebab dah lewat malam..esok class pukul 8 pagi..uhuk2 T_T n sakit pinggang ni dah datang balik nak bermanja2 manja dengan aku..huhu! The pictures will tell the story^_^ so..layann......heeee.Zasssssssss....Salam ukhuwah,, mohon doa dari semua moga aku sehat2 aja yer n xperlu set datting dengan enche doctor.  Here the best freindship quotes '' A true friends is the only person who never gets tired of listening to your own pointless dramas over and over again''




No comments:

Post a Comment