Islamic Widget

Sunday, September 23, 2012

::Salam Cinta::

"Assalamualaikum imamku..waalaikumsalam makmumku".....teka2? dialog filem mane? Ok..soalan yang paling tak cerdik kan aku tanya.haha..dah terang tang2 tajuk entry adalah jawapannya. Actually, tuan punyer tanah baru jer habis  tengok movie Salam Cinta. Buat yang tak tahu, filem ni dibintangi oleh Diana Amir dan Kamal Adli. Citer ni so far so good lah. Aku bagi 3 bintang. Sebab  bile tengok tuu tak ada la cam luar biasa sangat. Dah boleh agak ending citer ni. Tapi pengisian islamik tu yang harus kita ambil yaa... Ape pun sedang aku syok tonton movie hari ni..macamlah tak ada xsimen nak buat kan? heeeeeeeeee..... Ok..i'm not too freelah kalau kat UPSI ni.. Tugasan dah beratur memanjang. Tapi.........AKU TAK LIST SATU PUN LAGI! huhu. Visi and misi sem ni pun tak fikir and tampal kat bilik. Jadual kelas lagi laa..aku main ingat jer class kat mane.heheh. Aduhai..slow betul sem ni. ni.ni sebab printer rosak la ni ( salahkan printer^_^)  Sedar tak sedar dah masuk minggu ketiga dah kat UPSI ni . Maka, aku tak boleh membebel banyak sangat kat cnie. Tugasan Kurikulum  menanti...hoho. Sem ni aku banyak buat kajian. Kurikulum untuk pelajar pendidikan khas bermasalah pembelajaran aku kena betul2 faham and kena kaji banyak strategi untuk pengajaran individual with visual impairment. Rasanya i have to make and entry pasal ilmu2 yang aku belajar ni..its gonna be useful for readers and interesting. Sharing ilmu kan dapat pahala^_^  So, tuan tanah harus undur diri dulu. C u again dear readers..May GOD BLESS All of You..Salam ukhuwah=)

No comments:

Post a Comment