Islamic Widget

Friday, September 14, 2012

Here i am..sem 4 di UPSI

Salam imtihan salam kerinduan..waaa!!! dah berkurun lamanya aku xupdate blog ni. Tipu kalau aku cakap xder story nak spill n share kat blog a.k.a diary on9 aku ni..Banyak SESANGAT!!!ha, see,,capital letter tuu! Tapi what to do 2 months sem break kat rumah laptop acer aku buat kali keempat syahid..So, xdapat ler nak spill n mengarut kat cnie. Patutnya kat rumah lagi banyak bnda nk spill..banyak moment yang nk share. Apepun,,insyaAllah..aku akan cover moment sepanjang sembreak lepas untuk entry akan datang ok! ^_^

 Now, aku dah duduk tercongok atas katil di  bilikku syurgaku kat kolej.hehe.Alhamdulillah.. even da sem 4 still dapat kolej..rumah yg sama n bilik yg sama.yadaa..yadaaa!! Latest update..laptop acer aku yg berusia 2 tahun setengah tuu dah selamat aku kebumi..hehe.trade in kat  BHL computer center n new laptop Dell be mine.hehe!!! Punyer la kelam kabut process nak beli laptop baru ni..kalau kat rumah dulu main lepas tangan jer..kat abang. Yela...bab2  computer system ni kan laki yg terror.Harapkan aku...hurm..pilih yang lawa jer la..yang kecik,nipis..colour2 ker.haha.. hari nak pilih lp kt kedai tuu rasanya  habis laa kredit aku col member2 tanya pendapat.  Mula2 col abang..dia xkasi beli notebook..huhu.even dah stahun aku admire nak beli noteboook nipis colour putih tuu..senang dibawa kemana-mana ok.  Tapi he said  nanti aku sakit mata type esemen sb screen kecik. N then aku col  sis...wane n tihah..n a few frens. Finally...DELL N4050 ni selamat jadi milik aku. ( ceh..sound cam selamat dinikahkan jerr) haha!  Tajaan pembelian ini adalah dari sis n bro terchenta n ptptn loan..heheh. Trimas buat penaja2 semua..jasamu dikenang. Moga Allah murahkan rezeki kalian semua.amin..

Hari ni..jumaat aku xder class! So, free to coret2 kat sini. Talking about sem 4..Hurm.aku rasa banyak benda yang aku kena belajar. Not only to be a good teacher..but to master dalam bidang special education ni. Cita2 aku bukan  setakat guru jer..aku nak jadi lebih dari tu..InsyaAllah..  Kuliah agak ok lagi setakat ni..naik bas turun bas dah biasa kat cnie..Esemen belum start lagi. Aku masih berfoya-foya watching movies n borak2 dgn kawan2 kat rumah.hehe. dan juga..a little bit lonely here..ok..i will work for it so that xteringat moment2 yang aku tak nak ingat n akan buat aku down. Inilah jadinya bila hati dah dibawak lari 3 tahun lepas n hati tu dah xnak pulang n pergi kat orang lain. Susah betul..huhu..Ape pun i will work for it.. mengisi masa dengan mengigatiNya..yang lebih berhak dicintai..Yang Maha Mengetahui percaturan hidup aku..Jodoh..Mautku berada di tanganNya.

Ok..got to go..it seems  that the sky will cry beberapa saat lagi. Maka...ANGKAT KAIN!!!!!!!!!!! see u again..salam ukhuwah..to all readers..luv u olls!!!

No comments:

Post a Comment