Islamic Widget

Monday, September 24, 2012

Oh..pilihanraya..mau undi siapa?

Assalamualikum....Hari ni mood hepi duppy sebab..bangun2..dapat mesej..class dibatalkan! Yehaaa!  Bahang pilihanraya kampus jelas terasa..Terima kasih kepada pilihanraya,^_^ tak perlulah aku sibuk2 iron baju pergi class.heheh. Ape puun ...talking  about campus election ni aku tak turun mengundi lagi laa! heheh. Rancangnya pukul 2.00 aku nak pergi dewan KZ bersama geng untuk click2 undi calon. Hurm..nak pilih sapa entah..Aku bukanlah jenis yang suka berpolitik. Ok, memang tak minat politik. But still aku ambik tahu jugak la dunia luar ni.  Buat yang tak join rapat umum  macam aku ni..maybe diorang akan pilih calon berdasarkan rupa dan luaran. Untunglah..calon2 yang rase diorang handsome tuu..aduss...Buat kawan2 sekalian..janganlah tertipu dengan rupa manusia. Handsome sangat pun. kalau omong kosong aja..tak buat kerja.Hampeh jugak kan.  Bagi aku, aku pilih mana calon yang memperjuangkan kebajikan pelajar dan yang penting setiap manifesto itu turut  memperjuangkan agama. Sebagai pelajar, kita boleh melihat keadaan sekeliling dan berfikir. Buat calon2 yang menang nanti.. jalankan tanggungjawab anda dengan ikhlas dan jangan pernah mengeluh coz  u have choose to be a leader then you have to work for student. Anda jelah yang kami harapkan untuk bersuara bagi pihak pelajar semua. So, selamat maju jaya buat semua calon! Buat warga UPSI.. pilihan ditangan anda.. Jom2 turun mengundi! Salam ukhuwah from CikSitiWanTembam=)

No comments:

Post a Comment