Islamic Widget

Saturday, September 15, 2012

Sabtu yang boring..

Assalamualaikum w.b.t... Hari ini hari Sabtu, dan aku tersangatlah boring. Maka aku sempatlah mengomel kat cnie sekejap. Actually, tiap pagi sabtu aku akan ada class handball. Tadi hari 1st untuk class handball. Ok, sangat awesome! memang tak tukar sukan lain daa.. Most of the girls class aku prefer netball..tapi aku join handballl sebab da cuak main netball. Yelah..since skulah rendah sampai menengah tu jerlah..sukan yang aku rasa aku EXPERT cikit..hahaaaha. kira expert laa sebab pernah masuk kejohanan kan.So, nak cuba benda baru..aku masuk class handball bersama lailah n cikmun. Alhamdulillah..coach sangat sporting. Dia cakap..asal kau buat kerja jer..A pasti dalam tangan! Yadaa2!!!semangat kiter org dgr. Then..kami semua akan terlibat dalam kejohanan handball international nanti! hoyeah!!! Masa untuk collect sijil..hehe. 

Ok,itu kejadian pagi Sabtu..kebosananku bermula pada petang Sabtu ni. Haa..inilah kejadahnya bila semua housmate pergi pasar malam..aku tak nak ikut! Entah..rasa cam cuak jer nak pergi pasar malam. Nanti aku terliur semua benda kat saner.Habis borong.. Dahlaa tengah bulan menjaga pemakanan dan kesihatan nih..wakakaaa! jaga lah sangat kan^_^ So, petang ni..aku duk search movie apa yang best. Tapi tak jumpa..huhuhuT_T Nak tengok korea tapi macam dah tengok semua drama jer.uhuk3!!! Last2,,aku buka tonton..tengok Waris.. kerja yang agak gila aku rasa..huhu, sebab aku ni species tak boleh tengok citer seram except lawak seram dan tonton secara berjemaah. hahaha! Tahu apa jadi? aku tengok xsampai habis pun citer Waris tuu..Asal hantu nak keluar jerr...minimize buka FB..hahahahahaha! Last2..aku msj kakak n update blog ni. Sekarang..azan Magrib sudaa berkumandang.  Maka tuan punyer blog nak pergi bersiram n ciap2 untuk majlis MerdekaRaya kolej kat dewan malam ini.Save bajer betul makan free ni..heheh. Malam ni aku tak ada mood nak melawa..even semua orang pesan suruh pakai baju raya sebab......aku pergi nak MAKAN jer...... kui3! Ousmet aku belum balik lagi semua dari merendet di pasar malam kat pekan tuu.. Konpem dahh diorang tak pergi merdekaraya kolej malam ni.. K..got to go..c u then ..Wassalam.......May ALLAH bless us=)

No comments:

Post a Comment